ХСМ Пилипець та Міс Гимба 2014

Цей марафон став заключним стартом із серії ХСМ в Карпатах. Я відвідала лише два з них - Невицьке та Пилипець. І це був мій третій виїзд в Карпати цього року.


ХСМ Пилипець для мене був важливим, це був матч-реванш після невдалого попереднього старту в 2013му році. Тоді в мене вже через 15 км після старту почало боліти буквально все тіло, через отримані раніше травми в дтп, на фініш я вже просто доїжджала, тому на останніх км мене обійшли всі суперниці, і я фінішувала останньою в соплях. Цього разу я мала проїхати його успішно :) 


Підготувалась краще, виклалась на всю, і не дарма.


Приїхали в Пилипець за день до старту, поселились, відпочили від дороги, погуляли в лісі, краєвиди там шикарні, зареєструвались, ситно повечеряли і в люлю.


В гонку з собою взяла камеру, насос СО2 (який взяла в ВВВ на виграний сертифікат в Невицькому), з харчування тільки Nutrend.
Зранку перед стартом поснідала вівсянкою із згущеним молоком, випила кави. Поїхали розігрітись. Мало не профукала старт :) Поспіхом стала туди де було вільне місце, десь біля середини стартуючих. Озернулась, ніби поряд "топталок" немає, чудово. 
Квадроцикл розвозить вгору, поспішати не варто, але й тупити не можна, треба вкручувати. 


Вдалося без кореків виїхати стартовий підйом, хоч і були хлопці, які не вміють їхати вгору ;)
Марафон в Пилипці складний своїми градієнтами як вверх так і вниз. Вверх викладалась на повну, на фініші данні пульса показали що не халявила. Вниз їхала по ситуації, місцями не гальмуючи, а місцями і на гальмах доводилось спускатись. Мало не заблукала перед весільним КП в Ізках через те що якісь андони познімали розмітку...  Біля річки обігнав Діма Петров, який їхав дистанцію Гіга, він мене дуже гарно мотивував зібратись і їхати швидше. (Діма, дякую! :)
Далі були ще підйоми  і спуски, в голові каша від втоми і спеки, ноги та шорти мокрі, в думках тільки одне "крути, крути, крути".
Нарешті підйом на Гимбу. 


Там я планувала вкрутити з останніх сил, так і зробила, але не змогла втримати лідерство до кінця підйома і Катя Кудашева мене добрала за 5 км до фініша. Шо за ... апять? Дежавю минулорічної гонки... Тричі намагалась вчепитись за її колесо, але сил на боротьбу вже не було взагалі. 


Потім фінішний спуск по Капітошці і асфальтний відрізок, який я називаю Боулінг (де кеглі то пішоходи). 


Відстала від Каті всього на 1 хв.19сек. Трохи не допрацювала на тренуваннях, виправлюсь :) Але програвати сильним суперникам в чесній боротьбі не соромно ;) 
Після фінішу регейнер від Nutrend, душ, смачнющий обід від наших дівчат Наталки та Люби і на нагородження. 
Наша команда MTBBIKE Specialized Team знову показала гарні результати!


 Поллі фінішувала третьою


 я заїхала другою.



Призи як завжди на висоті, сертифікати від ВВВ, сертифікат на дводенне проживання в готелі Ізки на двох осіб, велокомп з навігатором Ciclo від МТВBikeStock, пам*ятні дощечки від організаторів.
 На подіум цього дня я вийшла тричі о_О. 
Перший раз - за зайняте 3тє місце в конкурсі звітів про ХСМ Невицьке, вдруге за 2ге місце в ХСМ Пилипець, втретє за 3тє місце в загальному заліку по ХСМ Невицьке та Пилипець. 
Ввечері був жгучій бограч в готелі "Шепіт Карпат" та перегляд фотографій з марафону. Наша компанія з Луцька та Рівного була дуже шумною і веселою (довелось проставитись за призове місце:) насміялись досхочу, морально розслабились, решта учасників чомусь сиділи наче в школі на уроці :)
Наступного дня був ще один важкий старт - розділка вгору Містер та Міс Гимба.


Після вчорашнього марафончика їхати знову, та ще й вгору було важкувато, але через 2км після старту я впрацювалась і крутити стало легше. Завдання поставила перед собою одне - їхати.


Були місця де мені реально не вистачало сил, або легшої передачі, щоб прокрутити педалі


 доводилось спішуватись, хоча зовсім не хотілось, бо вже краще погано їхати ніж файно йти


 Там на вершині, на фініші, залишила останні сили. Знала тільки свій час, і сумнівалась що в призах, тому на нагородженні несподіванкою стало 3тє місце. І тепер я маю повний комплект дощечок від MTB Marathon  :)


Загальні враження від марафонів тільки позитивні. Назар і його команда ростуть в організації змагань, і щоразу роблять крок вперед. Так тримати! Сподіваюсь наступного року ми знову відвідаємо ваші заходи. А поки що будемо готуватись до NightMadness ;)
Дякую за чудову імпрезу всім хто до неї долучився, особливо волонтерам на КП за допомогу та фотографам за чудові фото.



До нових зустрічей на стартах!

Коментарі

Популярні публікації