Четвертий етап ЛКУ, м.Львів

У Львів приїхали за декілька днів до старту, тому що захотілось погуляти по місту, роздивитись його нарешті. Одразу скажу що це нам не вдалось через мінливу львівську погоду, парасолі лишили в Рівному, тому вдовольнились лише околицями академії сухопутних військ. Львів гарне місто, мені особливо подобаються парки та сквери, яких дуже багато, в них чисто, зелені газони, дитячі майданчики, лавочки. Одним словом - файно :)


У файному місті і кантрійна траса має бути файною, в цьому я не сумнівалась, тому що знаю хто її архітектори та й з осені спостерігала у фб за "обновочками", які старанно готували хлопці (і дівчата?). Прикатка траси мабуть найкумедніша частина мого перебування у Львові, ох як згадаю перли того дня - плакати хочеться, від сміху, відео з майстер-класом по проїжджанню шпильки з корнем то лише маленька частина всього що відбувалось))  Не буду про те все розповідати, але було ппц як смішно прикатувати)))


Прикатка. На трек траси потрапили одразу, вперлись в пагорб на вершині якого побачили знайому фігуру Наді "Доцента" Коломієць)) Там був ще один хлопчина якого я нажаль не знаю, він саме закінчував будівництво дропчика, який викликав у мене змішані відчуття. Сам по собі він не стрьомний, дропала з подібних, мене "смущало" те що після приземки - спуск з деревами, боялась що не встигну знизити швидкість і не хотілось повторити минулорічну історію на спуску на ЛЧУ в Києві. Значить дроп відставити, наступного року або восени можливо приїдем покататись, тоді і спробую) Потрібно було швиденько подивитись трасу з кимось хто її знає, прошу Надю, їдемо. Повторюю її траєкторії на поворотах, на містках, так круто було, аж поки ми не доїхали до шпильки з корінням. Там "Доцент" швиденько з'їхала і полетіла на вертольоти, я ж зупинилась для прикатки цієї шпильки, але ще слідкую за Надею, тому що  знаю що на вертольотах ще є піддон і потрібно ж побачити як він проїжджається, побачила - легенько, головне попу за сідло і не боятись) Але на мене чекало коріння, чекало воно ще з 2015 року, коли на "Пробі" я його не те що не прикатала, ба навіть не намагалась)) Проїхала його одразу, повернути вдалось з другої спроби, проїхала і решту тех.елементів. Штопор, серпантин, дерев'яні східці з камінням вже проїжджала минулого року, тому залишилось лише разок катнути, освіжити в пам'яті. Відмітила що на всій трасі немає місць де можна поїсти\попити окрім одного - перед стартовим підйомом.


Отже, немає сенсу брати з собою флягу, буду пити біля стартового підйому, добре що їжджу не сама і є кому флягу подати :). По харчуванню все як завжди, ситна вечеря напередодні, зранку макарошки, шматок філе, кавуся, на старті одразу ж один карбоснек, ще один на друге коло, магній якщо знадобиться, у флягу 0,5 ізодрінкс  і ще одна фляга уніспорт. Байк працював чітко, мені лишалось не заважати йому (чи їй :)). Тижнем раніше на BodyGeometryFit були внесені деякі зміни, які саме і про відчуття після цих змін, напишу після марафону "Стежками Опришків" в Рахові, хоча вже помітила результати від корегування посадки.


Сам етап пройшов добре, фізично і технічно не був складним, звісно ж викладалась та мабуть це через те що було три кола не було сильної втоми, зазвичай катаємось півтори годинки, а тут час вийшов година і шість хвилин. Дуже подобається ліс в якому провели етап, нагадує мені кантрійну трасу в Рівному, Карпову долину, такі ж дерева, почувалась як вдома і це теж відіграло свою роль в тому як мені вдалось проїхати. Результатом задоволена, проте ще є над чим попрацювати. Організатори молодці, мені все сподобалось, розмітка читабельна, вода, банани, все було нормально :) Величезний плюс за дипломи в форматі А5, навіть гігантський плюс)) А от за шампусік мінус, якщо на три місця не вистачає пляханів, то краще взагалі без нього ;)


Була рада знову з усіма побачитись.
Всім добра та посмішок! До зустрічі на нових стартах!

Коментарі

Популярні публікації