Slime, поради по встановленню безкамерних покришок
Досі зустрічаю ортодоксів які їздять на камерах, тому що не знають як встановити безкамерні покришки, насправді це доволі просто, якщо дотримуватись певних правил :)
Для цього нам знадобиться:
1. Герметик, я використовую вже другий рік поспіль Slime Pro, одна з його переваг, не потрібно постійно доливати, достатньо один раз залити і можна шість місяців не хвилюватись, а ще він сумісний з балонами СО2;
2. Плоскогубці щоб викрутити серцевину ніпеля або спеціальний ключ, ще можна використати ключ для спиць;
3. Великий насос (а ще краще компресор).
1. Герметик, я використовую вже другий рік поспіль Slime Pro, одна з його переваг, не потрібно постійно доливати, достатньо один раз залити і можна шість місяців не хвилюватись, а ще він сумісний з балонами СО2;
2. Плоскогубці щоб викрутити серцевину ніпеля або спеціальний ключ, ще можна використати ключ для спиць;
3. Великий насос (а ще краще компресор).
Щоб без проблем накачати звичайним напольним насосом (не використовуючи компресор), можна намотати кілька шарів стрічки для безкамерних коліс (2-3 шари), тоді покришка більш щільно прилягає до обода. Але і зняти її, в разі потреби, важче.
Мій Specialized Era з заводу укомплектований 2bliss ready фліпером, потреби в стрічці немає, тому потрібно просто встановити ніпель... ніпеля йдуть також в комплекті :)
Ще одна порада, коли встановили ніпель, покришку і колесо вже ніби готове, не поспішайте заливати герметик. Це дуже поширена помилка, коли перший раз встановлюють безкамерку. Спочатку накачайте колесо без герметика, перевірте чи не травить ніпель, тюблес реді фліпер (стрічка для безкамерних коліс). І лише після цього заливайте герметик.
Щоб покришка правильно "стала" на обід (на покришках зазвичай є спеціальна індикаторна смужка, яка має бути на однаковій відстані від обода) і легше було накачати, я використовую густий, мильний розчин. Розчин наношу пензлем.
Отже, коли ніпель вкручений в обід (без сріблястої частини), покришка встановлена - наносимо мильний розчин і качаємо великим насосом. Інколи, якщо в насоса не вистачає об"єму, доводиться наносити доволі велику кількість мильного розчину, це вже як пощастить.
Але зазвичай все виглядає так:
Отже, перевірили чи нічого не травить і тільки тоді заливаємо герметик. Я заливаю герметик через ніпель шприцем, щоб не розбортовувати покришку (коли серцевина ніпеля викручена, зробити це не складно). Потім качаю до 3 бар, буде характерний звук "клац, клац" :) це означає що покришка стала на місце, знімаю насос, тримаю ніпель пальцем, щоб не вийшло все повітря, вкручую серцевину ніпеля, качаю потрібний мені тиск. Розподіляю герметик по покришці, кладу на хвилин 15-20 на один бік, потім на інший. Все, колесо готове :) Перед поїздкою раджу обов"язково перевірити тиск в покришках, поки герметик не проклеїв всі щілини тиск може трохи впасти.
До зустрічі на стартах!
на шоссе буває?
ВідповістиВидалитиЄ герметик для камер http://www.slime.com/us/products/bike/sealants/tube-sealant.php
ВидалитиАле саме на шосейнику я його не використовувала, тому не знаю чи витримає він тиск 6-7атм, 3-4 атм на гібриді тримає, якщо не великий прокол.
По складу він густіший ніж для безкамерок, набагато густіший і щось схоже на волокна має.
В крайньому випадку на доїхати додому має вистачити.
Ігор Панчук використовує на циклокросі ззаду безкамерне колесо, на шоссе, знаю, що теж є технології)
Видалитина шосе є трубки :)
Видалити