Другий етап ЛКУ в м.Вінниця

Навіть не знаю з чого почати :)
Може з фоточок траси?))


Любительське крос-кантрі росте з року в рік і ми розвиваємось разом з ним, це є добре і інакше бути не може.


Ми накатуємо техніку, силу, витривалість та досвід.
Якщо траси не будуть покращуватись, модернізуватись, не будуть будуватись складні тех.елементи, то ми будемо кататись по унилим витоптаним стежкам в лісі.


Тому всі хто: "Вах-вах какой траса сложній і апасний!" -  катайтесь по паркам, а на гінки приїжджайте пофоткати, води подати, повболівати або їдьте лайтові варіанти траси...


Мені теж страшно, теж падаю, набиваю синяки, подряпини, до якихось "вкусняшок" ще не готова морально, але щось пробувала прикатати, якщо не виходило - їхала по чікенам. Як хтось сказав: "Ной нє нил і ти нє ной!"))))


А тепер про мої враження. Люблю Вінницю, подобається місто, морозиво в МАФі біля фонтану, пельмені від "Норім" поблизу нігерського райончика на Келецькій. Трешакова общага змусила задуматись над деякими моментами життя.
Обожнюю трасу "Дідькові стежки", але особливо люблю команду ВінТім, хлопці ви круті!!!


Щороку приємно дивуєте новинками, дякую що не даєте змоги забути що крос-кантрі - це боль і страданіє, а місцями - це бєзуміє і отвага.))
Прикатала я майже все, нажаль лишилось дещо на наступний рік, сподіваюсь прокачаюсь за цей сезон і буду морально готова проїхати ті елементи (нові камні, дроп через струмок і два дропи в лісі).


Перед стартом хвилювалась за свою готовність до боротьби))) але ми почали плавно, відчула що фізична форма стала трохи краща, все ж таки якщо немає накату на початку сезону то і результату немає, як тільки починаєш більше тренуватись одразу починається підйом форми.


Поки що їду на зимовому ОФП, на штангах і гантелях))) Планувала триматись за лідерами скільки зможу, до першого потемніння в очах. Проте, не вдалось через мій недогляд за станом шипів, коли на старті лівий контакт не тримав взагалі і кожне підтягування закінчувалось тим що нога зривалась з педалі, поки я встібалась і вистібалась - Аня Вергелес та Надя від*їхали занадто далеко, мені їх добрати було б складно.


Вперед вийшла Батуріна, вирішено сидіти на колесі, а там побачим)) Так ми дружно проїхали коло, на одній петлі здалось що неподалік за нами Іра Лєтікова, підбадьорила трохи Анюту, сказала щоб не збавляла, що я вийду на зміну на наступному підйомі, щоб трохи від'їхати :)


Коли ми виїхали з-під місточка на стартову так і зробила.


Трошки натягнула, наскільки сил вистачало, але Аня проігнорувала їхати парою і далі я покотилась сама.


На четвертому колі мені сказали що Аня зійшла, "Йосип лисий, чого?" - подумала я, одразу стало якось сумно і скучна їхати. Робобаба пробубніла що в мене відставання 5 хв. і відрив 5 хв.... дуже весело - перших не добрати, позаду теж далеко, ну не буду ж я чекати суперницю)) Тепер мені немає з ким боротись, тому останні два кола доїжджала як тренування, та всеодно втомилась дуже.


Мабуть, не потрібно було того робити, ще увійде в звичку останні кола матрасити, надалі буду викладатись до останньої секунди. Тепер в мене мета сезону - підібратись поближче до Ані Вергелес та Наді Коломієць, буду пихтіти на тренуваннях ще більше, тепер мій спорт-девіз: "Йожикі плакалі, кололісь, но продолжалі жрать кактус"))


Що сподобалось? Та все сподобалось, мені як завжди все супер, не пам*ятаю чи я хоч раз сказала що гінка УГ))) Сама участь в змаганнях для мене вже свято! :)
Траса кайфова, особливо дроп на стартову, памп та контрикі, в 2017 накопайте більше контрів, а ще у Вінниці самі чудові вболівальники-поливальники, які рятували від перегріву, піднімали настрій, доводилось збирати останні сили в кулак, бути мужиком і не здаватись)))


Упаковочку з-під карбоснека спакувала назад в кишеньку ;)


Нагородження, шампусік, медальки, призи, фото, общага, пішки в центр по морозиво, фонтан, трамвай, общага, додому, гарячий душ - ооууєєє, мабуть найприємніше завершення вікенду :)


Далі в календарі участь у Велодні, бревет 200км, потім тренувальні збори на Драгобраті, якраз перед третім етапом ЛКУ.
Доречі запрошую приєднатись до нас, познайомимось ближче, разом потренуємось, прикатаємо трасу ЛКУ, Стежками Опришків, виїдемо по жесті на Петрос, навчитесь терпіти в гору і не боятись вниз :) https://www.facebook.com/events/1555975038063863/

Всім добра та помішок! До зустрічі на нових стартах!

Коментарі

Популярні публікації